: Nez Éditions
Grāmatas un žurnāli par un ap smaržām un spēju sajust smaržu.
IZDEVNIECĪBA: Nez Éditions, Francija 🇫🇷
KAM: visiem, kuriem padziļināti interesē parfimērija
VALODA: angļu
-
The naturals notebook: VIOLET LEAF IN PERFUMERY
ZīmolsCena €19,00CenaCena par vienu vienību / -
The naturals notebook: VANILLA IN PERFUMERY
ZīmolsCena €19,00CenaCena par vienu vienību / -
Nez, the olfactory magazine #17 Money & Perfume (2024)
ZīmolsCena €29,90CenaCena par vienu vienību / -
Nez, the olfactory magazine #16 Fashion & Perfume (2024)
ZīmolsCena €24,90CenaCena par vienu vienību / -
Nišas parfimērijas žurnāls "Niche by Nez #02"
ZīmolsCena €2,00CenaCena par vienu vienību / -
Drīz pārdošanā
Nez, the olfactory magazine #15 As time goes by (2023)
ZīmolsCena €22,90CenaCena par vienu vienību /Drīz pārdošanā -
The naturals notebook: BLACKCURRANT BUD IN PERFUMERY
ZīmolsCena €17,00CenaCena par vienu vienību / -
The naturals notebook: ORRIS IN PERFUMERY
ZīmolsCena €17,00CenaCena par vienu vienību / -
The naturals notebook: DAMASK ROSE IN PERFUMERY
ZīmolsCena €17,00CenaCena par vienu vienību / -
The naturals notebook: SANDALWOOD IN PERFUMERY
ZīmolsCena €17,00CenaCena par vienu vienību / -
The naturals notebook: CINNAMON IN PERFUMERY
ZīmolsCena €17,00CenaCena par vienu vienību / -
THE BIG BOOK OF PERFUME
ZīmolsCena €40,00CenaCena par vienu vienību /
Par Nez Éditions
NEZ (The Olfactory Magazine) ir divas reizes gadā izdots žurnāls, kas fokusējas uz pasauli mums apkārt, raugoties no ožas perspektīvas. Parfimērija ir būtiska, taču nav vienīgā tēma, kas tiek aplūkota šajā žurnālā. NEZ ieskatās visās dzīves jomās, kurās savu lomu spēlē cilvēka spēja sajust smaržu: māksla, vēsture, ēdiens, literatūra, arhitektūra u.c.
Līdzās šim aizraujošajam grāmatžurnālam (jo numuri nezaudē aktualitāti, tos var lasīt arī pēc krietna laika), Francijas izdevniecība Nez Éditions veido arī grāmatas par parfimēriju, parfimēriem un parfimērijas sastāvdaļām.
Kopš 2016.gada šie ir must-have izdevumi visiem, kuri padziļināti interesējas par parfimēriju, apbrīno cilvēka spēju sajust smaržu, kā arī apzinās šīs maņas ietekmi.